Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Tuesday, March 31, 2009

Abang Ilham..in memories..

Salam to all readers..

Harini, awal-awal pagi lagi aku dapat msg dari Mejar Abu n Hani memaklumkan yang husband kak Norli @ Puan Norlela Mahmuddin (Abang Ilham) ni telah kembali ke Rahmatullah lebih kurang jan 1.30 pagi (kalo x silap aku)..terus aku xleh tdo.teringat kat kak norli n anak2 dia yang kecik2 lagi..

Tragisnya kematian bila kematiannya disebabkan oleh driver lorry yang hampeh. Dah la langgar orang, LARI pulak tu.memang KUANG HAJO!!!! aBg Ilham alami pendarahan di otak, tulang rusuk pun patah n tertusuk di paru-paru..Tak sangka betul.

Aku xla rapat ngan arwah, tapi aku kenal dia. Kat PERNAMA Hq mmg semua kenal arwah. Dia ringan tulang. Buat la apa ja event kat PERNAMA ni, dia ngan anak2 confirm turun padang n xsegan silu nak bantu. Siap bawak anak lagi..Ini yang paling aku kenal tentang arwah (walaupun aku xbanyak cakap ngan die), RINGAN TULANG n RAMAH.

Tadi masa bacakan Surah Yaasin pada arwah, aku pandang jenazah..Aku teringat kat bapak aku..Aku rindu sangat kat bapak aku. Aku igt lagi mcmn rupa bapak aku masa tu n aku pun igt banyak rama-rama datang hinggap kat jenazah n kami adik beradik. Tak tau la mana datang rama-rama tu..Masa tu terlintas, tapi x terluah sbb tengah sedih sangat..

Aku berenti kat cni dulu. Nak sambung CCI. Moga Allah mencucuri rahmat keatas roh dan keluarga arwah..Semoga ini dapat ingatkan kita semua tentang betapa dekatnya kematian dengan kita..

Al-Fatihah..

No comments:

Post a Comment