Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Friday, September 25, 2009

Baru aku perasan..

Baru aku perasan..
xdak satu pun n3 aku pasal posa wlaupun aku tulih pada bulan posa

Baru aku perasan..
xdak satu hari pun aku tertinggal sahur sedangkan sblm ini tertinggal sahur adalah perkara yang wajib bagi aku

Baru aku perasan..
xdak satu hari pun husband aku makan xbertambah nasiknya..mesti mintak tambah walaupun aku masak xsedap..ingatkan bertambah tu sbb sedap..rupanya takut lapar siang ari waktu bulan posa..siannye..

Baru aku perasan..
rumah aku langsung xmacam rumah orang dah kawin..mcmn ek???

Baru aku perasan..
Rumah aku xdak walau sekuntum bunga pun untuk hiasan..suram je...

Baru aku perasan..
Langsir ruang tamu aku tu hanya sesuai letak kat dalam bilik budak2..xpa la..ada rezki ganti lain.

Baru aku perasan..
Ruang tamu umah aku xdak bantal nak wat alas kalo nak lepak tgk tv.ada sebijik je tu pun slalu berebut ngan laki aku..xpe2..aku ajak kak ita p bli

Baru aku perasan..
Rumah aku xdak alas meja (walaupun umah aku xdak meja)..Habis tu, xkan org datang nak bentang kertas surat khabar lagi kot wat alas..Cukup la haza je yang makan alas ngan paper..

Baru aku perasan..
Umah aku xdak bekas kuih nak letak biskut raya..btl2 xperasan..

hmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment