Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Friday, June 4, 2010

cik siti wan kembang:episod 3

Yeay..

Harini hari ke 3 aku kat cni..bmakna dh sampai masa utk aku balik..aku mmg xsbr2 nak balik..letih sgt dah rasanya ni..

Aku smpai je kt airport ni,org bersesak..mcm puduraya..punya la ramai..dlm hati aku kata mgkin cuti skolah..sbb tu ramai.tp aku xnampak lak ramai bdk2.hmmmm xpe la..apa2 je.

Kaunter person check in yg lembab membuatkan aku sikit angin arini..sian makcik pakcik letih berdiri..mcmn la diorang leh amik mamat tu keja..slow..sakit hati..

Tunggu pny tunggu rupanya flight delay pulak..alahai..time nak cepat,time tu la mcm2 dtg..geram btl..melangut lg la aku mcm org bodo,xtau nk buat apa.

Akhirnya masa yang aku tunggu dah tiba..dah ada dalam perut pesawat..aku dah terbayang umah aku, kreta aku, laki aku..macam dah nampak mak ngan adik jugak..eeee...cepat la sampai..Yeay!!!! Nak balik!!!!!


No comments:

Post a Comment