Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Tuesday, June 29, 2010

ofisku ngantuk

peringatan : ini bukan gudang!!!

nape la harini aku ngantuk sgt??aku tgk price list,nombor dia dh jd keciiiikkkk besaaaarrr...tlg kaklong isi e-katalog tu pun ngantuk jugak..hape la aku nak buat lagi ni..

harini pun xdak semangat jugak..dah la bos baru pun dh brenti..bagus jugak dia brenti.kalau xbrenti pun wat sakit otak je.biar je la kat dia..dia cuma kirim salam,pastu blah...hampeh kan???

hmmm...aku mmg rasa letih sgt harini..xproduktif btl..aku akan pastikan aku balik umah tepat pukul 5.30petang (sementara bos masih tiada)..

okeh la...



tata



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Powered by ShowMeBlogger.com

No comments:

Post a Comment