Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Friday, November 12, 2010

risau la pulak



ntah pukul brapa dh skarang ni..kat mekah kul baper ye skang ni??awal 6 jam kot...lebih kurang la agaknye..

td aku call mak.suara mak semacam je..xlarat n rupanya mak xsihat.mak kata semalam 1 hari xp masjid..solat di bilik je. bila ditanya katanya cirit birit..tadi mak dah ke klinik..doktor dah bg ubat n mak tgh rehat..aku xmau ganggu mak lama2..risau pulak aku..moga Allah permudahkan urusan mak di sana,panjangkan umur mak,sihatkan tubuh badan mak dan dipelihara sentiasa..

spt biasa mak tanya lagi..ada balik tgk kubur adik??anje xbalik lg mak..nnt anje jenguk ye..

mcmtu la bila jadi mak ye. biar kat mana pun anak,walau macamana pun anak, kasih sayang dan ingatan tu tetap sama..walaupun aman dah xada..

aku???xtau bila nak jd sorang mak n xtau ada atau tak peluang tu utk aku..moga2 sempat..

hmmm...lambat lg mak nak balik ye..rindu mak...



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Powered by ShowMeBlogger.com

No comments:

Post a Comment