Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Saturday, June 25, 2011

lost n found :)



tumit dah nak tercabut..mata asik melilau..aku teliti setiap sudut..xjumpa!!!!

aku jalan lagi..garu kepala yg xgatal...adeeehhhh...mcmn boleh hilang ni...???

cuba aku igt balik..emm...bangunan tabung haji ada kat sini tadi..pokok cabai...pastu F1 car....OMG!! aku dah sesat!!!!!

okeh2..aku call hani...pompuan simpanan yg jawap...kol kali kedua...pompuan simpanan lagi...kecewa :(

terus jalan dan jalan...kemudian patah balik..di hujung sebelah kiri,tertulis 'Counter Lost and Found'...patut ke aku buat laporan kat situ??apa aku nak kata???



errr...encik,saya nak buat laporan kehilangan..

apa yg hilang??

booth yang saya patut jaga utk event hari ni dh hilang encik..saya xjumpa.....



eeee....xmoh2...malu!! emmm...caner yek..kaki lenguh..dah ni..

oo ye...talian hayat ke 2...call kak shida...hehehe...nasib jumpa!!!!



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Powered by ShowMeBlogger.com