Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Saturday, July 25, 2009

Family Day

Sebenarnya , family day co aku ni dah lama lepas dah. 4 Julai aritu. Tapi xdan nak update. Sbbnya lepas je event tu, aku kena mulakan penjelajahan ke seluruh semenanjung malaysia nih..hehe..

Semua yang datang, mesti bawak family (yang dah kawin la..).aku je lone ranger.. Suami aku xdapat datang..tp xpe..aku enjoy join semua games aritu..

Part yang paling best skali masa aku naik roller coaster air ngan haniza..best betul..xhengat diri tu dah kawin..Haniza lagi dasyat..kalo la damia dah boleh cakap, mesti dia xcaya yang tengah jerit2 dalam terowong tu mummy dia..heheheh..

Tp, xbanyak gambar yang sempat ditangkap sbb sibuk main..tengok yang ni je la ye..


Anak sapa la bulat nih....hehehe

Family Mad Haris Lisukun. Dari kiri : Haris, Farisah n Kak Fizah.
Tiada dalam gambar : Arash (P Pertandingan membaca sekolah dia...kak fizah kata...)

Ni ngan Haza


Ni je yang tinggal : Norman n Haniza


Yang pakai baju xikut tema tu kitorang punya Regional Auditor..yang lain sila rujuk nama yang telah disebutkan di atas ye..hehehe

No comments:

Post a Comment