Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Friday, July 17, 2009

Rasa..

Salam..

Hai..
Lepas tercampak lebih kurang seminggu kat selatan, bermula PD, Terendak, Kluang n Tanjung Pengelih, aku merempat lagi kat blah pantai timur. La ni dok kat kuantan.nnt petang dah nak gerak ke Bukit Ibam..penatnya...

2-3 hari ni aku rasa xsedap hati. Nak outstation pn rasa mcm xbest je, rasa ati xsenang..nape ek..hmmm....mmg motivasi xdak langsung la.ke, aku jauh hati....hmmmm....

mlm td nasib baik kat tv ada citer best. tp sat ja la aku sonok tgk..citer dah abis, aku sambung xdak mood balik..pasaipa ni????

Ni, aku tgh sambung kerja dengan hati yang tak berapa gembira.kebetulan aku sorang2 kat kedai..nnt depa balik ada la kecoh skit. Tp aku tetap rasa xbest..rasa sunyi..rasa jauh hati...hmmmm

nape ni......

No comments:

Post a Comment