Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Sunday, July 26, 2009

Tragis...Felda Kechau, Pahang

Setelah 7 hari keluar ke Pahang dan Kelantan, kami nak balik kl pada hari ke 8 nya. Dah xtahan sangat dah duduk merantau2 ni..berakhirnya trip kat kelantan menandakan berakhirnya penjelajahan CPD ke seluruh kedai Pernama di Semenanjung. Aku ada 1 hari je utk tdo kat umah sblm keluar lagi seminggu utk ke Miri (dah ada pn kat cni) n K.Kinabalu..

Sblm aku nak crita apa yang tragik sgt tu, aku nak crita skit pasal Pahang n Kelantan. Kat Pahang, xbanyak sgt nak crita. Sbb aku dah agak biasa ngan jalan2 n tmpt2 kat ctu.cuma kat Bukit Ibam tu je yang menakutkan skit..sbb kedai Pernama btl2 kat ulu banat..redah je la..Tp travel ke Pasir Putih tu mmg memenatkan btl..LETIHNYE...

Smpt jugak la jalan2 kat 'Makam Che Yeh' (fizi kata...)..

Hmm..peristiwa tragis ni berlaku lepas je kitorang brenti kat Petronas Felda Kechau..Aku rasa bersalah sgt sbb dah langgar sekor kera@ beruk @ monyet (xsure) sampai mati..sumpah aku xsengaja..memula aku xnmpak..pastu masa dah nampak dah dekat sgt dah..xsmpat nak elak.jenuh aku brek smpai bunyi, xdan jugak.

Kepala lutut aku menggigil lagi sampai la ni. kalo la korang paham perasaan aku lepas langgar kera tu...hmmm...sedihnye...

No comments:

Post a Comment