Get your own Digital Clock

About Me

My photo
::anak bapak:: anak mak:: adik kakak-kakak:: kakak aman:: kakak asri:: isteri suami:: ...............

Friday, January 21, 2011

ko kata aku 'blackout' ye...

salam,

harini aku kena marah. tp xla xbest.dan bukanlah sonok jugak kena marah ni lebih2 lagi yang marah tu titlenya General Manager (GM). GM tu ape ye? untuk adik2 yang tengah berpikir2 nak letak apa dalam kad 001 (ada lagi ke kad ni?) atau tengah berkira2 apa nak jawap bila cikgu tanya apa cita2 korang, GM tu dalam bahasa Melayunya Pengurus Besar.. Badannya tak semestinya besar..tapi hati mesti besar...hehe..kiranya org yang paling power la dlm company tu..
berbalik kpd isu kena marah ni..hmm..aku rilek2 je td..hehe..sbb dah selalu sangat agaknya kena marah. masa 10 minit yg dia bg utk cari dokumen yg dia mintak pun aku sekadar selak2 skit je kat meja haza.haza cari pun tak jumpa apatah lagi aku yang rabunnya lebih kurang haza jugak..siap leh ber bb lg.kalo jumpa tu rezki dia la..kalo tak jumpa bala aku la..terima je.
hmm..
ayat2 seperti :
a) u didn't do your job
b) u shud manage your portfolio
c) u ni miss pelupa
d) kalau salah je mesti u
e) u was wrong
f) u macam budak tadika
dan lain2 lagi sudah terlampau sebati dah kuar dr mulut dia..wat tak tau je..nanti susah nak itu ini ko cari aku jugak.hehe..
tp yang tbuat aku tersentap skit (korang boleh gayakan aksi aku kalo mau) kuar lak dr mulut longkang ayat kategori smash direct. ko ni "blackout" skit..dan statement tu disokong oleh org tua itu..
blackout???
yang aku tau, black tu engkau..sbb ko sorang je yang paling black dalam company aku ni.
mungkin out tu je utk aku..

whatever..
ko kata aku blackout ye..kalo sok2 aku jd org2 besar TNB, umah ko la no 1 yang akan pakai pelita minyak tanah sbb xdapat bekalan letrik (tu angan2 aku je tu)..

dan moga2 kutukan2 korang tu tidak berbalik semula kepada korang, anak ataupun cucu korang yang sentiasa cemerlang itu..

sekian..dr aku yang akan terus mendapat motivasi dari game Colorball atau Mall world dalam FB.

WASSALAM

No comments:

Post a Comment